021-91090598
تهران - ساوه، شهرک صنعتی زاویه
تهران - ساوه، شهرک صنعتی زاویه
021-91090598

سانتریفیوژ خشک کن مواد آسیابی

centrifuge-polymer

مشخصات فنی دستگاه سانتریفیوژ خشک کن مواد آسیابی

سانترفیوژ ها در سرعت های عموما بالا کار میکنند و بالانس کردن این ادوات از پیچیدگی بسیاری برخوردار میباشد، از طرفی هندسه تیغه ها و محاسبه ضخامت آنها به طوری که در برابر ضربات گرانول ها مقاومت کنند و از طرفی بتوانند آب را به خوبی جدا نمایند از نکات بسیار مهم در طراحی این ادوات میباشند. همچنین، ضخامت و زاویه مناسب پره ها باعث کاهش اصطحلاک و افزایش طول عمر دستگاه شده و انرژی کمتری نسبت به رقبای خارجی مصرف مینماید . طراحی و انتخاب محل مناسب قرار گیری پره ها مانع گیر کردن ذرات گرانول در فاصله بین آن ها میشود. استفاده از ورق استیل نگیر 304 برای ارائه کیفیت بهتر و بالا بردن عمر دستگاه ضروری میباشد. لازم به ذکر است تمام قطعات باید از استیل ضد زنگ باشند تا از خوردگی آنها جلوگیری شود. همچنین آب بندی یاتاقان های زیر سانترفیوژ ها بسیار حائز اهمیت است .
 
  • توان شستشو بهتر و دفع مضاعف ناخالصی های مواد
  • استهلاک بسیار پایین دستگاه
  • کم صدا بودن حین کار
  • آبگیری تا 95%

ابعاد

630*630*2500mm

موتور اصلی

7.5-10Hp/2500RPM

توان خروجی تولید

500-1000Kg/Hr

centrifuge-scheme
یکی از نکات مهم در صنایع پلاستیک عدم وجود رطوبت در محصولات نهایی است ، محصولاتی که خنک کاری آنها توسط آب انجام میپذیرد، نظیر واتر رینگ، اندر واتر ، رشته ایی های آّب خنک و … مواد را به صورت مرطوب به آخر خط تولید تحویل میدهند، این رطوبت بایستی به میزان درصد بالا و به سرعت از محصولات دفع شود چون میتواند سبب تخریب پلیمری ( کاهش وزن مولکولی زنجیره های پلیمری ) گردد ، جهت رفع این مشکل نیاز به سانترفیوژ میباشد،
سانتریفیوژ خشک ­کن مواد متشکل از یک موتور، استوانه یا دیواره، پره­های چرخنده، توری عبوردهنده ذرات مایع و خروجی دستگاه می­باشد.
این دستگاه به طور ساده مانند ماشین لباسشویی عمل کرده و آب موجود در گرانول ها را کامل خشک می­کند. حرکت گرانول­ ها در ساختمان دستگاه خشک ­کن مواد معمولاً از پایین به بالا می­باشد. به گونه‌ای که محور چرخشی، گرانول­ها را به بالا هدایت کرده و سپس آبگیری می­کند. در برخی سانتریفیوژها ممکن است این فرآیند به صورت افقی انجام شود. اما با توجه به افزایش آبگیری و استفاده از نیروی گرانشی، این دستگاه عمدتا به طور عمودی ساخته می­شود وآب گرفته شده توسط دستگاه خشک­ کن، توسط موتور جانبی به خارج هدایت می­شود.