021-91090598
تهران - ساوه، شهرک صنعتی زاویه
تهران - ساوه، شهرک صنعتی زاویه
021-91090598

خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک

خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک

خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک از اصلی ترین نیاز های امروزه صنعت گران حوزه بازیافت مواد می باشد. زیرا یکی از مهم ترین امور، پشتیبانی و تعمیرات دستگاه اکسترودر پلاستیک می باشد.

ماشین سازی متین هنر ساز با سابقه درخشان در صنعت بازیافت پلاستیک و تولید ماشین آلات با کیفیت ایرانی، هدف خود را بر ارائه خدمات و پشتیبانی فوری محصولات خود گذاشته است. به گونه ای که در صورت خرابی و بروز نقص فنی در روند کارکرد دستگاه اکسترودر، تیم پشتیبانی و عیب یابی در سریع ترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند. سپس با بررسی ها و اعمال فرآیند عیب یابی در سیستم دستگاه، نقص فنی را بر طرف نموده و اشکال زدایی می نمایند. این نوع پشتیبانی ما مخصوصا برای کاهش میزان زمان بیکاری دستگاه و کارکنان بوده تا با این هدف، میزان بازدهی کار و دستگاه افزایش پیدا کند.

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از خدماتی که قابل ارائه برای دستگاه اکسترودر هست را به طور مختصر و مفید شرح داده و بررسی نماییم. همچنین برخی از نواقصی که خطرات مهمی را در پی داشته و ممکن هست سلامت دستگاه را تحدید کند را بررسی خواهیم نمود.

انواع خرابی و خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک

kharabi-dastgah-Extruder
انواع خرابی و خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک

با توجه به تجربه زیادی که در زمینه ماشین سازی و تولید دستگاه های بازیافت پلاستیک داشته ایم، معمولا ایراد های بوجود آمده در فرآیند تولید پلاستیک در چند دسته کلی تقسیم بندی می شوند. ما این دسته ها را با توجه به انواع قسمت های مختلف دستگاه و همچنین نوع خرابی، به دسته های زیر تقسیم بندی نموده ایم. همچنین خدمات قابل ارائه توسط تیم فنی ماشین سازی متین را نیز به طور کامل شرح داده ایم. میان زمان سرویس دهی در تهران با خدمات دستگاه در شهر ها و شهرستان ها متفاوت هست. البته در رابطه با این موضوع در ادامه به طور کامل توضیحات مفید را ارائه خواهیم داد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشند که مواردی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، از رایج ترین ایرادات در دستگاه های تولید شده توسط ما می باشد. ممکن هست که دستگاه مورد استفاده ی شما دارای مشکلات پیچیده تر و تخصصی تر باشند. از این رو می بایست با تولید کننده اصلی دستگاهتان ارتباط برقرار نمایید. زیرا ممکن هست به دلیل تفاوت سیستم ساخت اکسترودر های مختلف شرکت های ماشین سازی، سرویس دهندگان ما قادر به تعمیرات و خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک نباشند.

تعمیرات ماردون و سیلندر دستگاه اکسترودر

Tamirat-Mardoon-Sylinder
تعمیرات ماردون و سیلندر دستگاه اکسترودر

ماردون و سیلندر دستگاه اکسترودر را می توان به عنوان اصلی ترین قسمت دستگاه شناخت. ماردون دستگاه که معمولا به نام مارپیچ نیز شناخته می شود با سیلندر دستگاه اکسترودر، ارتباط مستقیمی با مواد برقرار نموده و برخورد های بسیاری را با هم دارند. از این رو جنس ماردون و سیلندر را از آلیاژ سخت کاری شده می سازند.

تا این میزان فشار بالای وارد شده کم تر شده و عمر ماردون و سیلندر افزایش پیدا کند. اما با توجه به حرارت بالایی که ماردون و سیلندر تحمل می کنند، امکان خرابی قطعه افزایش پیدا میکند. از جهتی تعمیرات ماردون و سیلندر دستگاه اکسترودر با توجه به عمر مفید ماردون و سیلندر، هرگز مانند ابتدای کارکرد دستگاه عمل نمی کند.

توصیه ای که اکثر ماشین سازی های دستگاه بازیافت به خریداران می کنند، تعویض ماردون و سیلندر پس از گذشت مدت زمان استاندارد پس از کارکرد قطعه می باشد. زیرا این قطعه نقش اساسی و مهمی در تولید پلاستیک ایفا می نماید. و ممکن هست با بروز خطرات احتمالی، باعث صدمه دیدن شدید تر اجزای دیگر دستگاه گردد.

اما با توجه به هزینه هایی که تعویض ماردون و سیلندر دستگاه اکسترودر ممکن هست بوجود آورد، این امکان برای برخی کارخانه ها مقدور نیست. از این رو ما براین آمده ایم تا با تعمیرات اساسی و تخصصی ماردون و سیلندر، اعم از ترک خوردگی، خرد شدگی، شکستگی، انحراف و یا بروز هر گونه اشکالات احتمالی، هم در کاهش هزینه ها و هم در ارائه خدمات با کیفیت، کمک کوچکی به صاحبان کسب ارائه نماییم.

تعمیرات موتور دستگاه اکسترودر

Tamirat-Motor-Extruder
تعمیرات موتور دستگاه اکسترودر

منبع اصلی نیروی حرکتی ماردون و سیلندر دستگاه اکسترودر، ناشی از قدرت چرخشی موتور دستگاه اکسترودر می باشد. موتور دستگاه اکسترودر با استفاده از انرژی الکتریکی قوی کارکرده و توان بالایی را در دستگاه به وجود می آورد. قدرت بوجود آمده توسط موتور دستگاه اکسترودر، توسط تسمه های متصل به گیربکس چند برابر شده و به داخل دستگاه انتقال می یابد. آسیب هایی که ممکن هست سلامت موتور دستگاه را تهدید کنند، عواملی نظیر: نوسانات برق دستگاه، اعمال فشار بالای دستگاه، کارکرد دستگاه به صورت دائم و بودن استراحت، افزایش میزان حرارت موتور ناشی از اصطکاک بوجود آمده بر اثر فشار کاری بالا از معدود عوامل بوجود آمده در سلامت موتور دستگاه می باشند.

با توجه به هزینه های زیادی که برای تعمیر و یا حتی تویض موتور اکسترودر بوجود می آید، توصیه ما در کاهش میزان کارکرد پشت سر هم و به صورت دائمی هست. زیرا موتور دستگاه با افزایش زمان کار، دچار افزایش حرارت شده و ممکن هست باعث بروز حادثه و نقص فنی در موتور دستگاه شود.

تعمیرات موتور دستگاه اکسترودر تنها توسط شرکت های تولید کننده موتور انجام می شود. زیرا این قطعه دارای حساسیت بیشتری در کیفیت تعمیرات و بازسازی نیاز داشته که مستلزم دانش و تجربه مورد نیاز می باشد و شامل خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک ما نیست.

تعمیرات گیربکس دستگاه اکسترودر

Tamirat-Gearbox-Extruder
تعمیرات گیربکس دستگاه اکسترودر

وظیفه گیربکس دستگاه اکسترودر اول از همه کاهش سرعت چرخش و در نتیجه افزایش قدرت می باشد. به گونه ای که این قسمت سرعت را به قدرت بیشتر تبدیل کرده و به دستگاه انتقال می دهد. گیربکس های موجود در بازار، تماما ساخت کشور های خارجی می باشد. متاسفانه گیربکس تولید شده ساخت داخل دارای کیفیت مناسب جهت کارکرد تولید بالا را نداشته و در بازار رقابتی میان برند های خارجی همیشه پایین تر هست. از این جهت علاوه بر تولیدات شرکت ما، تمامی ماشین سازی های تولید کننده دستگاه اکسترودر در ایران، از گیربکس های وارداتی استفاده می نمایند.

با توجه به شرایط سخت تعمیرات گیربکس های وارداتی، در اکثر موارد پیشنهاد ما به مشتریان، تعویض گیربکس می باشد. زیرا گیربکس دستگاه اکسترودر، قلب تپنده دستگاه بوده و نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد. از این رو طبق تجربه به دست آمده، گیربکس های تعمیری نسبت به گیربکس دسته اول، عمر بسیار کمی داشته و ممکن هست هر آن دوباره دچار نقص فنی شده و دستگاه را از کار بی اندازد. پس با توجه به شرایط موجود، خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک و تعمیرات هر گونه گیربکس دارای گارانتی نبوده و از سمت ما ضمانت نمی گردد.

تعمیرات هیتر دستگاه اکسترودر

Tamirat-Heater
تعمیرات هیتر دستگاه اکسترودر

هیتر یا گرمکن دستگاه اکسترودر قطعه ای دایره ای شکل هست که دور تا دور سیلندر دستگاه اکسترودر قرار گرفته است. این قطعه با استفاده از نیروی القایی، گرمای بسیار زیادی تولید می نماید که باعث گرم شدن سیلندر و مواد مذاب داخل سیلندر می شود. خرابی هیتر ها مانند سایر قسمت های دستگاه نبوده و هزینه های کم تری را تحمیل می نماید. این قطعه ساختمان و ساختار پیچیده ای نداشته و بسیار ساده هست. از این رو تعویض این قطعه به صرفه تر از تعمیرات آن می باشد. زیرا دارای هزینه بسیار کمتری بوده و تعمیرات آن در استفاده های بلند مدت پیشنهاد نمی شود.

برخی از هیتر های مورد استفاده بر روی دستگاه های اکسترودر، شامل فن هیتر نیز هستند. این فن هیتر ها در استفاده های زمان بالا، با وجود حرارت بالا دچار نقص فنی می شوند. در این صورت فن ها قابل تعمیر بوده و هم می توان آن را با نمونه تازه تعویض کرد.

تعمیرات سایر قسمت های دستگاه اکسترودر

اما با توجه به موارد ذکر شده در بالا، برخی نواقص جزئی دیگری نیز ممکن هست باعث بروز اختلالات و نواقص معدود دیگری شوند. به عنوان مثال ممکن هست پنل کنترل دستگاه دچار اتصالی شده و درست کار نکند. و یا در برخی مواد ممکن هست دستگاه دچار سوختگی فیوز ها شده و آسیب جزئی باشد. در این گونه مواقع ممکن هست کارکنان تصور کرده که موتور دستگاه سوخته و از کار افتاده است. پس لازم هست عیب یابی و رفع نواقص توسط متخصصین مجرب انجام شود.

اما تمامی موارد ذکر شده خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک عنوان شده در بالا، همگی مربوط به خود دستگاه اکسترودر می باشد. اما برخی تجهیزات جانبی خط تولید نیز برخی مواقع ممکن هست دچار آسیب دیدگی و نقص گردند. البته جبران و تعمیر این تجهیزات به نسبت خرابی دستگاه، پایین تر بوده و راحت تر قابل سرویس دهی هستند. در ادامه به طور کامل به آن ها خواهیم پرداخت.

تعمیرات سایر تجهیزات بازیافت پلاستیک

تجهیزات جانبی بازیافت پلاستیک شامل دستگاه ها و ماشین آلاتی است که پس از عملیات اکسترودر و دستگاه تولید گرانول انجام می شوند. همچنین بعضی از دستگاه ها پیش از مرحله اکستروژن مورد استفاده قرار می گیرند مانند ماشین آلات شستشو مواد. یا بعضا اختلالاتی در سنسور های تشخیصی بوجود می آید که باعث تشخیص اشتباه شده و باعث بروز خطا می شود. به عنوان نمونه در صورت خرابی سنسور فشار فیلتر دستگاه، بار اضافی بر موتور، گیربکس، ماردون و سیلندر تحمیل می شود که بسیار مهم بوده و سلامت دستگاه را به خطر می انداز. ما در ادامه با تشریح کامل این موارد، تمامی خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک را شرح می دهیم.

تعمیرات کاتر دستگاه اکسترودر

Tamirat-Cutter-Extruder
تعمیرات کاتر دستگاه اکسترودر

کاتر دستگاه اکسترودر دو چندین مدل تولید و عرضه می شوند. انواع کاتر ها با توجه به سیستم اکستروژن و همچنین نوع برش متفاوت هستند. ماشین سازی متین هنر ساز تولید کننده و سرویس دهنده کاتر های آندر واتر و کاتر واتر رینگ می باشد. این کاتر که به اصطلاح برش دهنده گرانول ها پس از مرحله دستگاه اکسترودر هستند، دارای ساختمان ساده ای هستند. اجزای تشکیل دهنده کاتر عبارت است از موتور دستگاه، تیغه برش، پمپ آب و جریان مدور آب. این قطعه به دلیل اینکه کمتر در معرض فشار قرار گرفته و همچنین کار مشخصی را انجام می دهد، کمتر دچار نقص فنی شده و خراب می شود.

اما با توجه به توضیحات بالا، یکی از مواردی که باعث کاهش کارایی کاتر می شود، کند شدن تیغه کاتر می باشد. یا حتی ممکن هست تیغه کاتر به علت کار کردن مداوم، باعث شکستگی گردد. این عامل باعث برش نادرست مواد شده و ممکن هست در صورت عدم آگاهی، گرانول تولید شده بیش از اندازه بوده و دیگر قابل استفاده نباشد. در ساخت تیغه های کاتر، از مواد ضد زنگ و اکسیده شدن استفاده می شود. زیرا داخل کاتر واتر رینگ آب دائما در حال چرخش و اثابت با تیغه می باشد. لازم به ذکر هست تمامی موارد تعمیرات و سرویس دهی انواع کاتر ها شامل خدمات دستگاه اکسترودر توسط ما می باشد.

تعمیرات فیلتر دستگاه اکسترودر

Tamirat-Filter-extruder
تعمیرات فیلتر دستگاه اکسترودر

فیلتر دستگاه اکسترودر پلاستیک در دو نوع دستی و هیدرولیکی ساخته می شود. البته مدل های دستی کمتر در معرض خرابی قرار گرفته و دچار نقص می شوند. اما فیلتر های هیدرولیکی، با توجه به نیروی هیدرولیکی جک فیلتر، ممکن هست با اعمال فشار و یا استفاده های بلند مدت، دچار نواقص جزئی گردند. این جک ها قابل تعویض بوده و تعمیر نمی شوند. هزینه های ناشی از خرابی فیلتر هیدرولیک زیاد نبوده و قابل جبران هست. لازم به ذکر هست خرابی ناشی از فیلتر هیدرولیک، شامل خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک توسط ما می باشد.

یکی از عوامل مهم در خرابی فیلتر دستگاه، تحمیل فشار بالای دستگاه به فیلتر می باشد. این قطعه به علت قرار گیری در خروجی دهانه مواد، ممکن هست بر اثر گرفتگی فیلتر، فشار دستگاه را گرفته و باعث انحراف و کج شدن ساختمان فیلتر گردد. در این گونه موارد ممکن هست فیلتر هیدرولیک دیگر قابل بازسازی نبوده و خراب شود.

اما در برخی مواقع ممکن هست نواقص ناشی از فیلتر هیدرولیک، بر اثر خراب شدن توری و یا قطعات جانبی فیلتر صورت گیرند. این دسته از لوازم فیلتر مصرفی بوده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بازار قابل دسترس هستند. فیلتر های عرضه شده شامل متعلقات محدودی هستند. از این جهت در صورت در خواست تمامی متعلقات قابل تهیه بوده و می توانیم عرضه کنیم.

تعمیرات سانتریفیوژ خشک کن مواد

Tamirat-Santrifuge-extruder
تعمیرات سانتریفیوژ خشک کن مواد

سانتریفیوژ خشک کن مواد وظیفه دفع رطوبت گرانول های خروجی از تشت آب پس از مرحله برش را دارند. این دستگاه کمتر در معرض خرابی قرار دارد. همچنین به علت برخورداری از سیستم ساده اش، عمر بیشتری را به کاربر ارائه می دهد. مهم ترین قسمت سانتریفیوژ خشک کن که در معرض فشار مستقیم و تحمل بار هست، موتور دستگاه می باشد. موتور سانتریفیوژ خشک کن مواد در صورت استفاده های مکرر و پشت سر هم ممکن هست بر اثر گرما و فشار الکتریکی، دچار سوختگی و از کار افتادن شوند. این دسته از تعمیرات از دسترس ما خارج بوده و برای تعمیرات می بایست به تولید کننده و ضمانت کننده موتور رجوع گردد.

سانتریفیوژ خشک کن گرانول متشکل از پره هایی ست که در صورت گردش، مواد را به سمت بالا هدایت می کنند. چرخش پره های مارپیچی سبب گرفتن آب موجود در گرانول ها مواد پلاستیکی می شود. همچنین وزش باد در داخل محفظه سانتریفیوژ عامل تسریع در این عمل می گردد. خرابی مارپیچ سانتریفیوژ ممکن هست در صورت شکستگی بلبرینگ و لنگی پره ها صورت گیرد. از این جهت تمامی امور و خدمات نسبت به تعمیرات سانتریفیوژ خشک کن مواد شامل خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک توسط ما انجام می گیرد.

تعمیرات آسیاب رشته ای و خرد کن مواد

Tamirat-Asiyab-Granul
تعمیرات آسیاب رشته ای و خرد کن مواد

تعمیرات آسیاب گرانول رشته ای و خرد کن مواد شامل تعمیر تیغه ها و تعمیر موتور دستگاه می باشد. از آن جایی که این دستگاه استفاده دوگانه دارد، یعنی هم برای برش گرانول های رشته ای و هم برای خرد کردن مواد استفاده می شود، فشار وارده بر آن متفاوت هست. زیرا آسیاب رشته مواد خروجی از دستگاه، وزن کمی را بر قدرت موتور و پره ها تحمیل می کند.

اما در نقطه مقابل، خرد کردن و آسیاب مواد درسته سخت تر بوده و فشار بیشتری را بر دستگاه وارد می کند. از این جهت خرابی آسیاب رشته ای به نسبت خراب شدن خرد کن مواد کمتر می باشد. نکته قابل توجه در استفاده از آسیاب رشته ای، توجه مرتب به برش یکسان و یک دست و یک اندازه دستگاه می باشد.

این دستگاه دارای تنظیم کننده های جانبی برای افزایش یا کاهش طول برش رشته هستند. دستگاه خرد کن پلاستیک در دسته ماشین آلات قابل تعمیر توسط ما بوده و شامل خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک می باشد. از این جهت برای دریافت اطلاعات بیشتر می بایست با اپراتور ما ارتباط برقرار نموده و سطح خرابی دستگاه را اطلاع داده تا در اولین فرصت امکان تعمیر و سایر توضیحات را اطلاع دهیم. یکی از عوامل موثر در افزایش کارایی دستگاه، توجه به حرارت موتور می باشد. زیرا با کارایی مضاعف آسیاب، ممکن هست موتور دستگاه دچار صدمه شود.

تعمیرات سنسور های دستگاه اکسترودر

Tamirat-sensor-Extruder
تعمیرات سنسور های دستگاه اکسترودر

در ساخت اکسترودر پلاستیک از سنسور های متعددی جهت کنترل کارایی و سلامت دستگاه استفاده می شود. این سنسور ها وظیفه تشخیص شرایط جوی و فیزیکی را در لحظه داشته که بوسیله کنترلر، داده ها را به پنل انتقال داده و عملیات مناسب با درجه موجود را انجام می دهند. سنسور ها و یا اصطلاحا حسگر دستگاه اکسترودر در چندین مدل برای تشخیص میزان فشار، میزان دما، میزان مواد مذاب مورد استفاده قرار می گیرند.

این سنسور ها نقش اصلی در قطع و وصل قسمت های مختلف و همچنین کنترل برای کارایی و بازدهی بیشتر را بر عهده دارند. سنسور ها و حسگر های مورد استفاده برای دستگاه اکسترودر پلاستیک قابلیت تعمیر ندارند و در صورت خرابی تعویض می شوند.

نکته مهم در تهیه سنسور، خرید حسگر برند مرغوب و با کیفیت می باشد. به عنوان مثال در صورتی که سنسور داخل سیلندر و ماردون به خوبی عمل نکند، احتمال بروز خطا و مشکلات پیچیده تر بر دستگاه افزایش می یابد. از جهتی اپراتور و کارمندی که در حال کار با دستگاه هست، ممکن هست اطلاعات نادرستی را گرفته و اعمال غلطی را به وجود بیاورد. البته یکی از وظایف مهم در کار با دستگاه های صنعتی، توجه مداوم به کارایی مرتب و منظم بخش های مختلف دستگاه می باشد. زیرا هر گونه بی توجهی به قسمت های کوچک و بزرگ ممکن هست کیفیت محصول نهایی تولید شده را از بین برده و دیگر قابل استفاده نباشد.

قیمت تعمیرات دستگاه اکسترودر پلاستیک

Gheymat-Tamirat-Extruder
قیمت تعمیرات دستگاه اکسترودر پلاستیک

با توجه به بازدید اولیه از دستگاه اکسترودر و بازرسی کلی از نواقص، امکان قیمت دهی تنها پس از بازدید امکان پذیر می باشد. از این رو برای استعلام قیمت میانگین تعمیرات دستگاه اکسترودر و همچنین خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک، مراجعه نیرو پشتیبانی به محل ضروری بوده و پس از آن قیمت گذاری و هزینه های تعمیرات قابل ارائه هست. در غیر اینصورت قیمت دهی دقیقی صورت نگرفته و ممکن هست به طور غیر مشخص و حدودی هزینه تعمیرات دستگاه را اعلام کنیم. اما این امکان در صورتی فراهم هست که خریدار دستگاه و محصولات ما بوده باشید. در غیر اینصورت الزاما ارجاع تیم فنی در صورت واریز بیعانه مقدور می باشد.

تعرفه تعمیرات دستگاه اکسترودر با توجه به نیاز های مورد توجه و همچنین بررسی دقیق نواقص بسته به عوامل بسیار داشته و بازه ثابتی ندارد. در صورتی که دستگاه مورد استفاده تان دچار نقص فنی جزئی از قبلی خرابی سنسور، خرابی تسمه، خرابی سیستم الکترونیکی و … شود، معمولا هزینه های کمتر و همچنین مدت زمان کمی برای تعمیر لازم دارد. اما در صورتی که بروز حادثه سبب از کار افتادن بخش های اصلی تر دستگاه همچون سیلندر و ماردون اکسترودر، موتور دستگاه، گیربکس دستگاه و سایر قسمت های مهم تر باشد، مستلزم صرف هزینه بیشتر و مدت زمان بیشتر جهت تعمیر و بازسازی می باشد.

خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک در تهران

با توجه به قرار گیری جغرافیایی ماشین سازی متین در شهر تهران، امکان سرویس دهی راحت تر به نسب شهرستان ها می باشد. از این رو سعی ما بر این هست که پیاده سازی خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک در شهر تهران را در کمتر از 12 ساعت انجام دهیم. بدین شیوه مدت زمان بیکاری دستگاه اکسترودر به حداقل رسیده و کاربر قادر هست از زمان استفاده بیشتری را ببرد. کادر سرویس دهی و تعمیرات ما نیز موظف هستند که در کمترین زمان ممکن، نسبت به مراجعه به محل قرار گیری دستگاه اقدام نمایند. از این جهت سرویس دهی و خدمت رسانی به مشتریانی که در شهر تهران هستند با سهولت بیشتری انجام می پذیرد.

با توجه به مراجعه حضوری پرسنل تعمیرات و کادر بررسی و نظارت بر صحت و سلامت دستگاه، امکان مراجعه برای مشتریانیست که از محصولات ما استفاده می کنند. در صورتی که دستگاه خریداری شده از ما نباشد، تنها در صورتی خدمت رسانی میسر هست که مبلغی بابت بیعانه و عیاب و ذهاب پرسنل سرویس دهی واریز گردد. لازم به ذکر هست تمامی هزینه های حمل و نقل و انتقال دستگاه در صورت نیاز به تعمیر در کارخانه، بر عهده مشتری بوده و ما هیچگونه تعهدی در بابت حمل و نقل رایگان دستگاه اکسترودر را بر عهده نداریم.

خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک در شهرستان ها

خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک در شهرستان ها و شهر های اطراف تهران در مدت زمان کمتر از 48 ساعت یا دو روز کاری انجام می پذیرد. این خدمات شامل مراجعه کادر تعمیری به محل، تشخیص ایراد و عیب یابی، تخمین زمان بازسازی، تخمین میانگین هزینه تعمیرات و بازسازی و تحویل دستگاه می باشد. با توجه به شرایط سخت حمل و نقل دستگاه اکسترودر به کارخانه از شهرستان ها، ترجیحا برای تعمیرات در شهر های دیگر نیرو اعزام می شود. اینگونه هزینه های تعمیرات کاهش یافته و به صرفه تر می شوند. حدالامکان سعی می شود در صورت نیاز به حمل و انتقال به کارخانه، تنها قطعه مورد نظر جدا شده و به صورت تکی تعمیر گردند.

خدمات دستگاه اکسترودر در شهرستان ها شامل: تعمیرات انواع ماردون و سیلندر ها و سایر قسمت های مهم دستگاه اکسترودر می باشد. سرویس دهی در شهرستان ها و شهر های اطراف تهران نیز همانند سرویس دهی در تهران، مستلزم پرداخت اولیه بیعانه و سپس اعزام پرسنل تشخیص و عیب یابی می باشد. این میزان بیعانه نرخ ثابتی نداشته و می بایست با کادر پشتیبانی هماهنگ گردد. از این جهت برای اطلاع از هزینه تعمیرات اکسترودر و همچنین مدت زمان لازمه جهت تعمیرات و بازسازی با ما ارتباط برقرار نمایید.

سرویس دهی و خدمات دستگاه اکسترودر فوری

دغدغه مهم و بسیار پر اهمیت صنعتگران و تولید کنندگان محصولات پلیمری، سرویس دهی و پشتیبانی دستگاه ها به صورت منظم و یا بلافاصله پس از خرابی دستگاه ها می باشد. زیرا در زمانی که دستگاه ها دچار مشکل شده و یا نواقصی سلامت و کارایی دستگاه را تهدید کند، مهم ترین اصل به چرخه انداختن روال عادی خط تولید می باشد. از آن جایی که این گونه دستگاه ها دائما در معرض فشار، حرارت، کارکرد پیاپی هستند، به طور طبیعی اتفاقات و مشکلات زیادی سلامت فیزیکی و سیستمی دستگاه ها را دنبال می کند. از این رو خدمت رسانی و پیگیری اتفاقات گوناگون بوجود آمده در خط تولید مستلزم سرویس دهی و پشتیبانی پس از فروش می باشد.

ما با برخورداری از متخصصان مجرب و کاردان و با تجربه در صنعت خط تولید، توانسته ایم با ارائه خدمات پس از فروش فوری دستگاه اکسترودر، رضایت مشتریانمان را به خود جلب نماییم. زیرا یکی از اهداف اصلی مان در تولید ماشین آلات صنایع بازیافت، به حداقل رسانیدن خطوط تولید می باشد. همچنین یکی از دلایلی که مشتریان مارا به عنوان ارائه دهنده خدمات درست به دیگر تولید کنندگان پیشنهاد می کنند، ارائه خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک در کمترین زمان می باشد. از این جهت با افتخار می گوییم که یکی از رضایت بخش ترین تولید کنندگان ماشین آلات بازیافت در ایران هستیم.

خدمات فنی و تامین قطعات یدکی اکسترودر پلاستیک

Khadamat-fanni-yadaki
خدمات فنی و تامین قطعات یدکی اکسترودر پلاستیک

امروزه تامین قطعات یدکی و جانبی دستگاه اکسترودر پلاستیک، با توجه به محدودیت واردات و تامین قطعات بسیار مشکل شده است. از جهتی دارندگان دستگاه های ساخت خارج مانند دستگاه اکسترودر چینی و یا دستگاه اکسترودر ترک و یا حتی دستگاه اکسترودر اروپایی، در صورت بروز هر گونه مشکلی در فرآیند کاری و یا نیاز به تعویض قطعات جانبی، به مشکلات زیادی ممکن هست برخورد کنند. زیرا این گونه قطعات و قسمت های مختلف دستگاه ها مخصوص ساخته می شوند. با در نظر گیری ساخت قطعات مشابه و بکارگیری از تجهیزات استوک نیز ممکن هست کارکرد دستگاه را به خطر انداخته و یا حتی در موارد بوجود آمده، منجر به خرابی سایر قسمت های دستگاه گردد.

با در نظر گیری شرایطی که به آن اشاره شد، تیم فنی ما با ارائه مشاوره های تخصصی و مفید قادر هستند بهترین راه حل مسئله را ارائه دهند. حتی در صورتی که نیاز به تامین قطعات یدکی اکسترودر های خاص نیز باشد، ما قادر هستیم تا جایی که امکان داشته باشد، به مشتریانمان کمک کرده تا روال تولیدشان به حالت عادی بازگردد.

اما مواردی که گفته شد بیشتر در اکسترودر های وارداتی بیشتر به چشم می خورد. همچنین تولید کنندگان داخلی اکسترودر پلاستیک از جمله ماشین سازی متین، به صورت همیشگی تامین قطعات را برعهده داشته و خواهند داشت.

سایر خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک

تمامی موارد ذکر شده و شرح داده شده تا به این قسمت تماما نیاز های اساسی و مهم ترین خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک بودند. در ادامه این مقاله می خواهیم برخی از خدمات جانبی که شامل خدمات جداگانه از تولیدات کارخانه می باشد را بیان کنیم. البته ممکن هست باز هم نیاز ها و مواردی نسبت به درخواست مشتریان بوجود آید که در این لیست نام نبرده ایم. در اینصورت پیشنهاد می شود که حدالامکان با ما ارتباط برقرار نموده و از کارشناسان ما درخواست دریافت مشاوره نمایید. همچنین ما ارائه دهنده مشاوره در راه اندازه و تولید محصولات پلیمری هستیم که انتقال دهنده تجربیات خوب و مفید به اشخاصی که ابتدای راه صنعت بازیافت قرار دارند می باشیم.

با توجه به گسترش صنایع و رشد چشمگیر تکنولوژی و کسب و کار ها، روز به روز شاهد خدمات جدید تر و با صرفه برای تولید کنندگان هستیم. این امکان فراهم شده که به تولید کنندگان بیشتر توجه شده و پل های بیشتری در جهت دستیابی به اهدافشان فراهم گردد. همچنین با توجه به شرایط دشوار تولید و راه اندازه کارگاه های بازیافت پلاستیک، این امر برای تولید کنندگان به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. از این رو ما انجام دهنده برخی موارد بیشتری در جهت خدمات دستگاه اکسترودر پلاستیک هستیم که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

ساخت دستگاه اکسترودر سفارشی

Sakht-Extruder-Sefareshi
ساخت دستگاه اکسترودر سفارشی

بنا بر سفارش برخی تولید کنندگان خطوط بازیافت پلاستیک و صنعتگران این حوزه، ما قادر هستیم به صورت سفارشی، دستگاه هایی را تولید کرده که مطابق با ساختار و سازمان مخصوصی به کار گرفته شود. و از جهتی بسته به سفارش مورد نظر و همچنین استفاده های خاص از دستگاه، میتوانیم بخش های مورد نظر دستگاه ها را با متریال مخصوص و سفارشی تولید نماییم. به عنوان نمونه قادر هستیم سیلندر و ماردون دستگاه که مهم ترین قسمت دستگاه هست را با آلیاژ های متفاوت تولید نماییم. یا به طور مثال، در ساخت دستگاه از گیربکس برند خاصی استفاده نماییم که به پیشنهاد صاحب دستگاه می باشد.

پس با توجه به موارد ذکر شده، برای اطلاع از قیمت و سایر خصوصیات و اطلاع از شرایط تولید، می بایست با ما ارتباط برقرار نمایید. در این صورت امکان تولید و یا حتی مشاوره برای تولید بهینه تر دستگاه های سفارشی نیز ارائه داده خواهد شد.

مشاوره و راه اندازه خط تولید بازیافت

Moshavere-khat-Tolid
مشاوره و راه اندازه خط تولید بازیافت

شرکت ماشین سازی متین هنر ساز با بهره مندی از تجارب بالای پانزده ساله در صنف تولید مستقیم گرانول های پلیمری، امروزه قادر هست به صورت ویژه ارائه دهنده مشاوره و راه اندازی خطوط تولیدی بازیافت باشد. همچنین ما قادر هستیم با انقال تجربیات مفید و کاربردی در این شاخه، کمک بسیار مهمی در راه اندازی و استارت کسب و کار های نوپا ایفا نماییم. زیرا با توجه به وجود موانعی که بر سر تولید در کشور بوجود آمده، این امر یکی از کوچک ترین کمک هاییست که ما می توانیم به صنعتگران تقدیم نماییم تا به افزایش اشتغال زایی و تولیدات کشور بیافزاییم.

برای دریافت وقت مشاوره و رزرو زمان ملاقات، با شماره های موجود در سایت ارتباط برقرار نموده و با کارشناسان هماهنگی های لازمه را تعیین کنید.

آموزش کار با دستگاه اکسترودر

Amoozesh-Kar-Ba-Extruder
آموزش کار با دستگاه اکسترودر

آموزش کار با دستگاه اکسترودر و تجهیزات بازیافت پلاستیک، اولین قدمی است که ما پس از فروش دستگاه به مشتریان بر می داریم. هر چند که کارکنان دستگاه تجربیات کافی را نیز داشته باشند، ما آموزش های مخصوص به خود دستگاه را در اختیارشان قرار می دهیم. زیرا ماشین آلات بازیافت پلاستیک تولید شده کارخانجات مختلف، هر کدام زبان کار کردن مخصوص به خود را داشته و با یکدیگر متفاوت هستند. از این رو ما برای جلوگیری از وقوع حوادث اعم از خرابی دستگاه، اتصالی، نواقص پیش بینی نشده و … آموزش های مفیدی را در راستای افزایش سطح آگاهی کارکنان از ماشین آلات تولید شده مان ارائه می دهیم.

فروش گیربکس وارداتی دستگاه اکسترودر

تیم ساخت و ساز و ماشین سازی ما متشکل از افراد با تجربه و کاربلد در تولید می باشد. همچنین خدمات جانبی بیشتری به نسبت سایر تولید کنندگان ماشین آلات به مشتریان ارائه می دهیم. از این رو با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتری، فروشنده برخی از برند های معروف و شناخته شده گیربکس دستگاه ها در ایران هستیم. همچنین با توجه به تامین تجهیزات اولیه ساخت دستگاه اکسترودر پلاستیک، به تعداد مشخص و مورد نیاز، تعدادی قطعات موجود را برای تولید در اختیار داریم. تا در صورتی که مشتریان خریدار گیربکس و یا حتی سایر تجهیزات وارداتی دیگر باشند، می توانند محصول مورد نظر را از ما تهیه کنند.

فروش دستگاه اکسترودر دست دوم کارکرده

یکی دیگر از خدماتی که ما در راستای کاهش هزینه های صاحبان کسب ارائه کرده ایم، فروش دستگاه اکسترودر دست دوم کارکرده می باشد. سلامت فیزیکی و کارایی این دستگاه ها توسط تیم فنی ما کاملا بررسی شده و تست می گردند. اما فروش این دستگاه ها دارای ضمانت و گارانتی سلامت دستگاه نمی باشد. مگر با توجه به شرایط و اعمال خاص توسط ما گارانتی و ضمانت گردند. از این رو تولیدکنندگانی که قصد کاهش هزینه و خرید دستگاه های به صرفه اقتصادی هستند، و یا تولید کنندگانی که در ابتدای مسیر کارآفرینی قرار گرفته اند، می توانند با برقرار ارتباط با ما، از موجودی دستگاه ها و شرایط خریدشان مطلع گردند.

معمولا دستگاه اکسترودر کارکرده دارای قیمت کمتری به نسبت نمونه تازه ساخت عرضه می شود. البته این در زمانی مفید واقع می گردد که دستگاه تولید کننده دسته های عمومی تولید بوده باشد. زیرا برخی از دستگاه ها دارای استفاده های بسیار محدود و منحصر به فرد هستند که مشتریان کمتری را به خود اختصاص داده و کمتر از آن ها استقبال می گردد.

نکته حائز اهمیت به تولید کنندگانی که مایل به فروش دستگاه های تولید خود هستند گفته می شود که، ما با بررسی و نظارت بر سلامت کالا و همچنین ارائه قیمت مناسب نسبت به عرف بازار، مایل به خرید دستگاه اکسترودر های مورد نظرتان هستیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت زمان بازرسی فنی، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش دستگاه اکسترودر چینی، ترک و اروپایی

طی سالیان گذشته در صنعت تولیدی کشور، واردات اجناس و کالا های صنعتی، خارج صرفه اقتصادی واقع شده اند. طوری که استفاده از دستگاه های ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر از نمونه های مشابه وارداتی شده اند. همچنین علاوه بر قیمت، کیفیت دستگاه ها زبان زد صنعتگران شده است. امروزه ما مدعی هستیم که تولید کننده دستگاه اکسترودر تولید بالا با کیفیت بهتر از نمونه های مشابه وارداتی شده ایم.

این امکان بوجود آمده تنها از زبان ما خارج نشده، بلکه از بازخورد های مشتریانی است که از ما خرید کرده اند. از این رو با جرات می گوییم که دستگاه های ما هم کیفیت بهتری به نسبت نمونه های چینی، ترک و حتی اروپایی داشته است. از جهتی دارای قیمت بسیار پایین تری می باشد. همچنین دارای ضمانت سلامت دستگاه تا دو سال با تامین قطعات یدکی به فروش می رسد.

اما هر چند که موارد بالا به صرفه تر و منطقی تر به نظر بیاید، اما هستند صنعتگرانی که حاضر به تهیه و استفاده از دستگاه های وارداتی هستند. ما به این دسته از تولید کنندگان نیز خدمات ارائه می نماییم و قادر به واردات دستگاه اکسترودر خارجی به کشور هستیم. مشتریانی که قصد خرید از کارخانه خارجی خاصی را دارند و یا قصد دریافت خدمات از شرکت های خارجی می باشند، می توانند با برقرار ارتباط با کارشناسان فروش ما، از آخرین قیمت ها و مشخصات بهره مند شوند.

راه های ارتباطی در قسمت تماس با ما در بالای وب سایت قرار داده شده است. مشتریان محترم با مراجعه به قسمت تماس با ما به راه های ارتباطی با شرکت ماشین سازی متین هنر ساز دست پیدا خواهند نمود.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *