021-91090598
تهران - ساوه، شهرک صنعتی زاویه
تهران - ساوه، شهرک صنعتی زاویه
021-91090598

دستگاه فشار دهنده جانبی مواد

دستگاه فشار دهنده جانبی مواد

ویژگی های بارز دستگاه فشار دهنده جانبی مواد

نحوه کار دستگاه فشار دهنده جانبی مواد را میتوان همانند دستگاه اکسترودر دانست ، نکته حائز اهمیت در این دستگاه طراحی منحصر به فرد این ماردون جهت توانایی کارکرد با مواد با اشکال هندسی متفاوت، در سایز های متفاوت می باشد ، همچنین ماردون این دستگاه قابلیت کار با مواد با ضریب اصطکاک های مختلف را فراهم می آورد ، از طرف دیگر محاسبه توان و ابعاد هندسی المنت های دستگاه برای رسیدن مواد به دمای مناسب پیش گرمی در طول نسبتا کوتاه دستگاه جز موارد پیچیدگی فنی می باشد.
 
  • دارای آبگردان
  • دارای المنت سر سیلندر
  • تابلو برق با اینورتر

دستگاه

فشار دهنده جانبی 500

فشار دهنده جانبی 1000

موتور

11KW

18.5KW

گیربکس

146ZLYC

173ZLYC

ماردون

L2000mm D160-150mm

L2000mm D170-180mm

توان تولید

100-500KG/HR

500-1000KG/HR

دستگاه فشار دهنده جانبی مواد اکسترودر چیست؟

فشار دهنده جانبی مواد یکی از ابزار های به خصوص تولید شده توسط ماشین سازی متین می باشد. ما پس از گذشت سال ها تجربه و سابقه کار در زمینه تولید تخصصی اکسترودر و تجهیزات لازمه تصمیم به تولید تجهیزات بهینه جهت ارتقاء میزان تولید و صرفه جویی در زمان نموده ایم. زیرا یکی از مهم ترین فاکتور های موثر در تولیدات و بازیافت پلاستیک، استفاده بهینه از زمان و منابع می باشد. همچنین سهولت در انجام فرآیند تولید و کاهش مراحل به حداقل مورد نیاز همیشه مورد توجه قرار گرفته است. از این جهت ما برای اینکه چندین مراحل را از فرآیند تولید حذف کرده و بازدهی کارکرد دستگاه اکسترودر و سایر تجهیزات را افزایش دهیم، فشار دهنده جانبی مواد را تولید نموده ایم.

اکسترودرها برای تغذیه تنها مجاز به مصرف موادی می باشند که به شکل گرانول یا خرد شده هستند. زیرا مواد در صورتی که دارای حجم و اندازه بزرگ باشد، در حفره قیف و سیلندر اکسترودر گیر کرده و رد نمی شوند. همچنین نیاز به دمای بیشتر و طول سیلندر بیشتری برای ذوب مواد مورد نیاز هست. در صورتی هم که این امکانات فراهم گردد، محصول بدست آمده نهایی دارای کیفیت چندان خوبی نمی باشد و ناخالصی مضاعفی دارد.

دستگاه فشار دهنده جانبی مواد
دستگاه فشار دهنده جانبی مواد

فشار دهنده جانبی در قسمت زیرین قیف اکسترودر تعبیه می شود. وظیفه این دستگاه هل دادن مواد به انواع اشکال به داخل استوانه و ماردون اکسترودر می باشد. در اصطلاح به این نوع تغذیه در زبان عامه اکسترودر زنده خور یا اکسترودر تغذیه مستقیم گفته می شود.

مزیت این نوع اکسترودر نسبت به اکسترودر هایی که برای تغذیه از گرانول ها یا مواد درسته استفاده می کنند عدم نیاز به آسیاب و خرد نمودن مواد می باشد. همچنین قادر به تغذیه از مواد درسته به دستگاه هستند که مرحله خرد نمودن و کندر را حذف نموده اند.

مشتریان گرامی برای استعلام قیمت فشاردهنده جانبی اکسترودر با ما تماس گرفته و از قیمت بروز دستگاه مطلع گردید.